van Aumont Aubrac naar Nasbinals

Het gebeurt niet vaak, maar deze morgen had ik al bijna beslist om het vandaag wat rustiger aan te doen. Na dat ik nog eens had gekeken op booking en het hotelletje dat ik gisteren gezien had, nog steeds vrij stond, belde ik naar het hotel om te vragen of ik er kon slapen met half pension.  Maar de man aan de andere kant van de lijn zij kort dat de 3 hotels in Nasbinals alledrie volzet waren. Ik bedankte hem, legde op en boekte meteen de kamer via booking. Daarna ging ik op pad. De eerste 10 km waren erg gelijkend op de laatste van gisteren. Daarna veranderde het landschap. Weides met stenen muurtjes zo ver je kan zien. Aan de horizon in het noorden zie je hogere bergen waarvan ik nog steeds niet weet bij wat ze horen. Eenvoudig gezegd, het is er erg mooi. En buiten de erg koude wind, viel ook het weer een keertje mee. Alweer een geslaagde dag dus.

Populaire posts van deze blog

Olavspad dag 1: Vinstra naar Varphaugen

van Genève naar Mont-Sion

van Lachapelle-Marival naar Rocamadour.