van Espalion naar Golinhac

Soms is het gewoon leuk dat je weet waar de dag stopt...
Gisteren avond was ik vrij laat terug van het Italiaanse restaurant waar ik gaan eten was. Tijdens het schrijven van mijn blog hoorde ik gans de tijd de discotheek die iets verder was. Iets na 1 ben ik dan toch in slaap gevallen. Deze morgen werd ik om 6h15 gewekt door de koeien die door de straten liepen met grote bellen rond hun nek en versieringen met bloemen op hun hoofd. Om niet te zeggen, na een lange dag kwam een korte nacht. Deze morgen deed ik het dan ook rustig aan. Iets voor 10 uur vertrok ik in het hotel. Dan langs de winkel en eens door het dorpje en langs de kerk gepasseerd, om pas omstreeks 10h30 te vertrekken. De route was wel leuk, maat er zat vandaag wel veel asfalt in. 
In Estaing ben ik even door het dorpje gewandeld. Het lijkt wel of je er de ridders kan zien passeren. Wanneer ik er vertrek is het al 14h30. Meestal kom je dan niemand meer tegen als er in de eerstvolgende 14km nauwelijks slaapgelegenheid is. Maar hier zie ik nog zowat 10 pelgrims onderweg. 
De plaats waar ik heen ga is iets verder dan ik had verwacht. Maar wanneer in aan de bungalow aankom die ik had geboekt, blijkt hij ook nog goed mee te vallen. En, ik heb vanavond erg lekker gegeten en kan morgenvroeg gaan ontbijten. Nu maar hopen dat er vannacht geen koeien met bellen tussen de bungalows lopen.

Populaire posts van deze blog

Olavspad dag 1: Vinstra naar Varphaugen

van Genève naar Mont-Sion

van Lachapelle-Marival naar Rocamadour.