van Figeac naar Lachapelle-Marival

Ik twijfelde gisterenavond welke richting ik uit zou gaan vandaag. Een nachtje slapen had er geen beterschap aan gebracht. Uiteindelijk had ik toch besloten om naar Cahors te gaan omdat ik daar de gemakkelijkste aansluiting had voor de trein. Maar dan moest ik wel 3 dagen flink doorstappen. 
Na dat ik nog wat door de stad gelopen heb kom ik op de splitsing... "je moet altijd bij je eerste gedacht blijven" zeg ik tegen mezelf en zo kies ik toch voor de GR6 naar Rocamadour. En in alle eerlijkheid gezegd... ik heb er vandaag geen moment spijt van gehad. Het was gewoon een leuke wandeling. Het heeft wel wat geregend,  maar dat viel nog wel mee. 
Morgen wordt nog een pittige afsluiter. Vertrekken in de regen en méér dan 35 km tot Rocamadour. Het is dan ook de laatste dag vooraleer ik weer naar huis ga.

Populaire posts van deze blog

Olavspad dag 1: Vinstra naar Varphaugen

van Genève naar Mont-Sion

van Lachapelle-Marival naar Rocamadour.