olavspad dag 6: Smegarden naar Fagerhaugen

Eergisteren had mijn keel een beetje last van de het zweten bij het bergop gaan en dan de plotse koude wanneer je boven komt. Gisteren was het erger geworden en ook op mijn neus geslagen. Resultaat: moeilijk slikken en tegen de avond neus pijn en potdicht. Doe daar nog wat pijnlijke muggenbeten bij en het werd een geweldige nacht. 
Niet bepaald lekker uitgeslapen, begin ik deze morgen aan dag 6. Ik lijk lode benen te hebben en de blokhut mee te nemen in de rugzak. Na 13 km kom ik in Oppdal. De route loopt er niet doorheen,  maar ik moet nodig inkopen doen. Wanneer ik verder ga, weegt mijn rugzak nog gevoelig zwaarder. Maar Ik weet dat ik het allemaal ga nodig hebben. Ik doe het rustig aan vandaag. Op die manier kom ik om 18h20 op mijn bestemming aan. Het inchecken blijft maar duren. Andere klanten hun eten wordt afgerekend terwijl ik sta te wachten op mijn sleutel. Wanneer ik eindelijk naar mijn kamer kan, moet ik me haasten om nog vóór 19h00 met mijn eten aan tafel te zitten. Want dan sluit het restaurant. 
Het komt uiteindelijk allemaal wel goed en hopenlijk heb ik vannacht een betere nacht dan gisteren. 

Populaire posts van deze blog

Olavspad dag 1: Vinstra naar Varphaugen

van Genève naar Mont-Sion

van Lachapelle-Marival naar Rocamadour.